Autor Tema: Bennugd - Dreamcast Port  (Leído 25833 veces)

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Desconectado l1nk3rn3l

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Re:Bennugd - Dreamcast Port
« Respuesta #60 en: Abril 21, 2012, 06:51:02 am »
screenshots.. ?
soon




Please Donate Bennugd Project.. to support more ports..  in top page (Press Donate  option)


Desconectado shametblame

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Re:Bennugd - Dreamcast Port
« Respuesta #61 en: Mayo 07, 2012, 07:08:51 am »
Hello,

Have you implemented L and R ?
Something like key(_????).

Thanks a lot!!

Desconectado l1nk3rn3l

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Re:Bennugd - Dreamcast Port
« Respuesta #62 en: Mayo 07, 2012, 02:10:13 pm »
-IS INCLUDED IN MOD_JOY MODULE


PLEASE SEARCH CORRECT NUMBER TO L AND R

http://wiki.bennugd.org/index.php?title=Mod_joy


MANUALLY YOU CAN DEFINE A BUTTON

#DEFINE   BUTTONA    0
#DEFINE   GAMEPAD1  0

...
...
..
   IF (  joy_getbutton ( GAMEPAD1  , BUTTONA   ) )
      ...
      ..
      ..
  END

 


GREETINGS
« última modificación: Mayo 07, 2012, 02:25:47 pm por l1nk3rn3l »

Desconectado shametblame

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Re:Bennugd - Dreamcast Port
« Respuesta #63 en: Mayo 08, 2012, 01:10:10 am »
Hi,

Thanks but I am a bit confused...I am a newbie after all.
Could you give an example where you use L and R?

if
?
?
end

Thanks a lot!!

Desconectado l1nk3rn3l

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Re:Bennugd - Dreamcast Port
« Respuesta #64 en: Mayo 10, 2012, 06:15:09 am »
 ;D

actually not have emulator to test buttons but , your can test the correct number to L and R


 IF (  joy_getbutton ( 0  , 0   ) )
      say("press button 1")
  END


  IF (  joy_getbutton ( 0  , 1   ) )
       say("press button 2")
   END



etc..  etc...  ;D

Desconectado MisterN

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Re:Bennugd - Dreamcast Port
« Respuesta #65 en: Enero 12, 2013, 10:11:09 am »
Has any of this been updated lately?
werg

Desconectado swamprocker

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Re:Bennugd - Dreamcast Port
« Respuesta #66 en: Diciembre 10, 2014, 12:23:04 am »
Hello... I'm porting an old Fenix game (Primitive Nightmare) to Bennu, and have it mostly running within Windows. There are a few bugs, but I think I can figure them out and fix them. So far, I haven't been able to get a CD to boot on the Dreamcast, but I'll work that out eventually.

I just would like to know if this port is still supported by the developers. I'd really like to use Bennu to write Dreamcast games and would hate to see it disappear. There are some functions in this port that have example source code, but no real documentation (DC_VMSAVE, DC_VMLOAD, for one; the source is a bit confusing).
« última modificación: Diciembre 10, 2014, 08:22:54 am por swamprocker »

Desconectado Macalilla

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Re:Bennugd - Dreamcast Port
« Respuesta #67 en: Diciembre 12, 2014, 01:06:17 am »
The FPS on those screens looks awfully low funda galaxy alpha.
« última modificación: Diciembre 28, 2014, 05:39:55 pm por Macalilla »